Ni haa, mintak perhatian sikit. Sesape yang tak boleh bace post aku neh sebab dilindung oleh iklan nuffnang tuh boleh press CTRL key di ikuti + atau - key untuk zoom in atau zoom out.
Thank You For Visiting My Blog.....................Please do not hesitate to leave your comment or be as follower....................... And please leave your URL/Link, so that I can visit your blog back..................

Sunday, January 10, 2010

GREENSOCIALIS: NAMA INDIVIDU BAKAR GEREJA TELAH DIKETAHUI

CITE NIE AKU IMPORT DRPD GREENSOCIALIS.BLOGSPOT.COM...aku dah bca..lwk gila...kah3...sbb tu aku post kat sini...





Mamat ini menutup mukanya bukan kerana beliau Encik Kacang yang di katakan membakar gereja. Mamat ini menutup muka kerana menahan asap gereja yang terbakar.



Hampa besa tgk gambaq Mr. Bean x?? kalo x besa mesti hampa nie kaki gmbq blue mcam Lebai Zan Pengerusi Pasti kampung aku. 









Aku tanya hampa bukan pasai apa cumanya dua tiga hari ni heboh sangat pasai berebut nak guna nama Allah. Satu puak nak guna satu puak kata tak boleh guna.





Pakat dok berebut macam anak haram jadah. Depa ni tak sedaq yang umno dok pasang perangkap. Baguih punya boh burung betina dalam sangkaq, lepas tu umno pun tiup la seruling bamboo Sudirman panggil burung jantan mai.



Yang burung jantan ni perangai lebih kurang Lebai Zan Pengerusi Pasti Kampung aku jugak, pantang Nampak betina kira nak terkam saja. Pakat pakat la dok buat demo sana sini marah kat kristian pasai depa kata Allah ni Tuhan orang melayu saja. Tuhan orang Kristian namanya Jesus. Depa la kata.




Tak cukup dengan demo ada pulak yang pi bakaq gereja, kononnya depa ni hero la. Macam puak-puak KMM la dulu. (KMM ni bukannya Kesatuan Melayu Malaya tetapi Kumpulan Mangkok Malaysia). Cerita KMM ni pun lebih kurang macam cerita bakaq gereja la. Nak tau apa persamaannya?




Haa untuk mengetahui apa dia persamaan puak KMM ni dengan isu Bakaq Gereja hari ni hampa kena tengok gambaq Mr Bean episode Cristmas. Ceritanya macam ni. Bila hari krismas makin hampir maka Encik Kacang pun sibuk menulis kad ucapan krismas. Banyak betui kad yang diatulis. Maklumlah ramai peminat. Macam aku jugak la kah kah kah.



Bila dah siap tulis dan masukan ke dalam sampul Encik Kacang pun boh setem dan keluar rumah untuk Pos surat tu. Rupa2nya Encik Kacang ni tulis kad untuk dirinya sendiri dan Cuma keluar depan rumah kemudian pos masuk dalam rumahnya semula. Kah kah Kah… Lebih Kurang perangai Lebai zan Pengerusi Pasti Kampung aku la… Syok Sendiri. Kah kah kah.



Bila dah pos semua kad tu masuk dalam rumah dia lalu dia pun masuk semula dalam rumah dengan selamba. Bila bukak saja pintu rumah terkejut dia tengok kad krismas yang banyak tu kad dalam rumah. Seronok gila Encik Kacang time tu. Di gantungnya kad2 krismas tu di dalam rumah untuk tatapan Orang yang mai raya rumah dia nanti.


Encik Kacang sedang memasukan Kad Ucapan Krismas ke peti suratnya sendiri.







Hampa Nampak dak lagi cerita bom gereja, demo anti kristian dan kaitan dengan KMM. Tak kan yang tu nak kena ajaq hampa lagi pak lebai oiii? Lain la kalau kepala otak hampa tu macam kepala otak Ketua Pemuda Pas Kawasan Batu Kawan. Tapi kalau pasai KMM aku nak bagitau la kat hampa yang dok taksub dengan bekas tahanan ISA ni. KMM ni sebenaqnya hasil rekaan Amerika yang di berikan kepada Malaysia.




Yang puak Gereja ni pun kebangangan depa tahap cibai jugak. Depa ni dok rasa depa hebat la boleh menang isu ni. Pada hal makamah saja-saja nak bagi depa menang. Oleh sebab puak2 gereja ni banggang dan bahalol maka depa pun sanggup jadi barua umno untuk menjayakan lakonan yang di arahkan umno ni.




Sejak bila pulak puak2 kristian ni taat pada agama depa. Yang aku tau puak2 kristian ni kalau nak belakon gambaq blue pun pakai salip. (Tak percaya hampa Tanya lebai zan sebab dia ni banyak koleksi gambaq blue kat rumah dia kah kah kah). Puak ristian ni nak mencuri pun pakai salip, nak masuk jamban pun pakai salip. Bila masa la pulak puak2 kristian ni jadi alim pulak. Semuanya temberang saja depa ni.



Ini bukan Orang Islam sedang lena dengaq khutbah Jumaat tetapi orang kristian sedanq lena dalam gereja.

Hang nak temberang ka hang nak apa ka hang punyai pasai la. Orang Melayau pun perangai lebih kurang macam hampa jugak.Contohnya Lebai Zan Pengerusi Pasti Kampung aku. Serban atas kepada, janggut nala punya panjang tapi dok sorang2 sms lucah kat bini dan tunang orang. Masalahnya yang hampa turut mejayakan lakonan yang di terbitkan Umno tu pasai apa? Tak ka haram jadah nama nya puak2 kristian ni. ( Ehh Jordan lu kristian ka?? Hari tu lu cakap lu punya nama Johan… kah kah kah Jangan marah aaa Jordan nanti gua taruh lu dalam longkang)

Akhirnya bagi pak pak lebai tak payah la dok emosi sangat dengan isu ni. Ini hanyalah lakonan UMNo. Hampa tak percaya jugak! Hampa try tengok gambaq melayau ni. Tengok lambang apa kat baju dia? Betui tak aku kata semuanya belakon saja.

Pelakon tambahan ini sedang mengankat sepanduk menentang Kristian tetapi di dadanya pula di pamer gambar lambang kristian... nie bang..lain kali nak belakon kena pakai kepala otak. Jangan Jadi PENGERUSI PASTI KAMPUNG AKU. Kat Luaq pakai jubah kat dalam sms Lucah.
Bagi puak2 kristian pulak hampa tok sah percaya la gereja hampa yang dah nak tutup tu orang Islam yang bakaq. Hampa tau ka sapa yang bakaq gereja hampa tu? Kalau hampa nak tau orang yang bakaq gereja hampa tu nama dia MR BEAN.


Source: www.greensocialis.blogspot.com



Do Click The Nuffnang ^.^ Thank You

Link Exchange


|KeRpLuNk!| Corporation © 2008. Sponsored by: Petr Ikhwan | A7X | Petr Ikhwan. Thanks to blogger templates