Ni haa, mintak perhatian sikit. Sesape yang tak boleh bace post aku neh sebab dilindung oleh iklan nuffnang tuh boleh press CTRL key di ikuti + atau - key untuk zoom in atau zoom out.
Thank You For Visiting My Blog.....................Please do not hesitate to leave your comment or be as follower....................... And please leave your URL/Link, so that I can visit your blog back..................

Tuesday, February 2, 2010

2 IN 1

Seluruh Rakyat Kelantan Solat Hajat Tuntut Royalti Minyak

Rakyat Kelantan masih bersatu dibawah TG Nik Aziz. Ini yang Grombolan takutkan. kah3..


Ada nampak Tok Pa jeli ka dalam ramai-ramai ni? Ibrahim Ali ada ka?. Dalang yang membuat 'Onar' menidakkan royalti minyak di Kelantan?


Tok Pa Pengampu Utusan Melayau DONGENG!!, RM2 bilion Layak Untuk Rakyat Kelantan

Kelantan ada hak untuk mendapat royalti minyak sebanyak RM2 bilion dan akan menjadi negeri yang terkaya, kata bekas Pengerusi Petronas, Tengku Razaleigh Hamzah. Beliau yang juga Ahli Parlimen Gua Musang mempersoalkan mengapa Kelantan tidak mendapat royalti minyak sedangkan Sabah dan Sarawak memperolehinya.

Ucapannya yang berjaya menarik perhatian orang ramai yang memenuhi padang Stadium Sultan Mohamad IV itu berakhir kira-kira jam 10.50 malam. Memorandum berhubung tuntutan royalti itu diedarkan kepada orang ramai untuk ditandatangani dan akan diserahkan kepada Pemangku Raja dan Perdana Menteri.

Pada masa yang sama Tengku Razaleigh juga berkata beliau tidak mempedulikan apa jua tomahan orang berhubung kehadirannya malam ini dan menyifatkan Pengerusi Umno Kelantan Datuk Seri Mustapa Mohamed (Tok Pa) sebagai pengampu manakala Utusan pula akhbar dongeng.

Kalau ada orang kata, jawapan saya, peduli apa... kata beliau sambil menambah, kehadirannya adalah demi rakyat. Jangan sebut nama itu depan saya. Mustapa pengampu Utusan dongeng."
-Tengku Razaleigh Hamzah, bekas Pengerusi Petronas (Otai Umno)

Sejak petang lagi, stadium penuh sesak dengan kehadiran puluhan ribu rakyat Kelantan untuk mengikuti penjelasan royalti minyak yang disampaikan oleh Ku Li. Majlis bermula dengan solat Maghrib berjemaah yang diimamkan oleh Timbalan Menteri Besar Kelantan, Datuk Ahmad Yakob, diikuti solat Isyak yang diimamkan oleh Ustaz Mohamad Mustafa manakala solat hajat dipimpin oleh Menteri Besar, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.



Do Click The Nuffnang ^.^ Thank You

Link Exchange


|KeRpLuNk!| Corporation © 2008. Sponsored by: Petr Ikhwan | A7X | Petr Ikhwan. Thanks to blogger templates