Ni haa, mintak perhatian sikit. Sesape yang tak boleh bace post aku neh sebab dilindung oleh iklan nuffnang tuh boleh press CTRL key di ikuti + atau - key untuk zoom in atau zoom out.
Thank You For Visiting My Blog.....................Please do not hesitate to leave your comment or be as follower....................... And please leave your URL/Link, so that I can visit your blog back..................

Wednesday, March 17, 2010

DUKACITA KEPALA BAPAK LU..

Puas gua bertanya dengan pakcik google... bagi la gambar Rashidah Abdullah antara orang kuat Sister in Islam, yang kononnya dukacita dengan isi kandungan khutbah Jumaat minggu lepas. Penuh pujuk rayu gua kat pakcik google pelbagai... alih2 yang keluar muka negro mana ntah...., muka Aminah Wadud nak buat apa...? Betina sesat tuhhh... yang jadi idola Sis...

Gua nak tanya Jais (bukannya Ahmad Jais), Jakim, Majlis Fatwa Malaysia, dan tidak ketinggalan juga sudah tentulah hero juara agama nombor satu malaysia.... berikan tepukan gemuruh... buat Sahibul Sahamah Samak Tan Sri Dato Sri Tun Harusssssani Zakaria.

oopppssss... tak lupa juga muka yang sedang meniti populariti dalam akhbar2 pencacai kini... iaitu.. menteri agama ntah apa pangkat tentera dia gua tak ambik tau.. dan nama dia pun gua ingat2 buat2 lupa jer... Jamil menatang apa ntah... gua nak sebut pun malu... pasai gua pun orang Kedah.

Ni.. gua nak tanya lu orang (nama dan jabatan agama) semua yang handal2 Agama... apalagi malaysia ini kononnya negara Islam (Artikel 11). Apa status NGO yang bergelar Sisters in Islam di Malaysia ni...? Apakah pembawaan Islam mereka boleh di terima dalam negara yang bermazhab Shafie ini...? Apakah mereka semua itu menepati ciri-ciri Ahli Sunnah Wal Jamaah yang di amalkan oleh Islam Malaysia...? Apakah mereka mematuhi syiar Islam yang di tuntut oleh Al-Quran dan Sunnah...?

Kenapa para Mufti, Ulama, Majlis Fatwa dan yang paling bertanggung-jawap sekali ialah Ketua Agama Islam Negara dan Negeri, apa kejadahnya NGO seperti Sisters in Islam yang terang-terangan menghina Agama Islam lu orang tak ambil tindakan..., kenapa tak haramkan saja pertubuhan seperti itu.

Apakah kerana ianya di naungi oleh orang2 politik seperti Shahrizat, anak pompuan mamak firaun, cicit pompuan seorang ulama (anak kaki tidoq), so... kerajaan tak berani sentuh dan ambil tindakan.

Siapa kerajaan tu...? Bukankah barisan nasional... parti apa yang menerajuinya... sudah tentulah umno..., bukankah umno memperjuangkan Agama dan Bangsa...? Melayu itu Islam...? ha..ha..ha.. blogger umno mesti suka nih.... Melayu itu Islam... ha..ha..ha... Islam cara Sis... bodoh...!!! 

So... dimana logiknya umno memperjuangkan ISLAM...., tolong jawap beb....!!!

Yang terang depan mata macam SIS pun kerajaan, mufti2, ulama2 kerajaan, ketua agama pun takda teloq nak ambil tindakan demi menegakkan tuntutan Islam yang sebenar yang di ajar dan dihukumkan oleh Allah dan Rasulnya, lagi mau sembang pasal Islam... pasal isu nama Allah... pasal tak berarak maulidur rasul... dan pelbagai lagi.

Siapa sekarang ini yang mengharu-birukan umat Islam dalam negara ini, bukankah umno yang mengelirukan ajaran dan tuntutan agama selama ini..., come on.... la... buka akal buka minda... pikiaq..pikiaq.... selagi parti peninggalan penjajah ni masih berkuasa... umat Islam negara ini tak akan bersatu... dan negara Islam tak akan tercapai...

Kalau lu orang tertanya kenapa gua bengang sangat, sebabnya gua terbaca kisah Sisters in Islam yang SESAT ini, kononnya dukacita tu kat sini. Dukacita ikut cara Islam kepala mak bapak tok nenek moyang diorang la..... bodoh yang tak boleh di lentur lagi..

Gua berasa amat meloya sama sekali, kalaulah zaman ini zamannya Khalifah Abu Bakar... sudah tentu gua pancung kepala sekoq2 yang berada dalam Sisters in Islam (golongan Riddah) tu... lebih baik mampus dari menyesatkan umat Islam dalam Malaysia ni...
 
Nak harapkan kerajaan...? Nak harapkan Majlis Agama Negara...? Mufti ada 13 orang..., setiap negeri ada jabatan agama masing2... Menteri Agama lagi.... apa yang diorang semua buat...? Goyang teloq makan gaji buta... ka...?

Ayah Pin tengah lepak releks jer.... tengah syok basuh kaki.... nak buat air minum untuk puak2 bangang..!!! Nak tangkap tak boleh... sebab ayah pin ada kerajaan langit, so kerajaan malaysia nak kejar macam mana... nak pakai jet... enjin takda... so sampai sekarang ni... ayah pin... coolllll.... jelah... kerajaan pun buat bodoh jelah.... sama kes dengan Sis...

HASIL KARYA: ikutsukaakuisa.blogspot



Do Click The Nuffnang ^.^ Thank You

Link Exchange


|KeRpLuNk!| Corporation © 2008. Sponsored by: Petr Ikhwan | A7X | Petr Ikhwan. Thanks to blogger templates