Ni haa, mintak perhatian sikit. Sesape yang tak boleh bace post aku neh sebab dilindung oleh iklan nuffnang tuh boleh press CTRL key di ikuti + atau - key untuk zoom in atau zoom out.
Thank You For Visiting My Blog.....................Please do not hesitate to leave your comment or be as follower....................... And please leave your URL/Link, so that I can visit your blog back..................

Friday, March 19, 2010

[Hot Video] Binatang Bertubuh Manusia Muncul Di Melaka

Hampa tengok la video nie?? adakah anda tahu tanda nak kiamat?? adakah video ini salah satu dr tanda dunia maw kiamat?? fikir-fikir kanlah..




Apa intipati klip video di atas? Inilah ceramah dari `dajal bermulut iblis’ dari Melaka Negeri yang KM nya adalah perasuah politik wang. Inilah anak Melaka yang dididik oleh perasuah, maka tiada keberkatannya dan menjadilah dia barua Umno bermulut Iblis yang anti Ulamak. Modal tiada nak hentam Tuan Guru Nik Aziz. Tuan Guru tidak seperti Ali Rustam yang rasuah itu, tidak juga seperti bekas KM Melaka Rahim Tambi Chik yang ada skandal perempuan itu. Tuan Guru Nik Aziz tidak seperti `pembunuh’ Altantuya atau yang menerima komisyen 500 juta kapal selam itu.

Beliau cuba menghasut orang ramai supaya menjadi Iblis sepertinya. Nasib baik beliau keluar dari KeADILan lebih awal, jika tidak KeADILan pasti terkubur awal kerana mulut Iblis beliau pasti akan bawa bencana kepada parti. Itu lah Zahid Iblis dari Melaka. Intipati ceramahnya yang mewakili lidah Iblis adalah seperti berikut:

1. Nik Aziz muka macam tin sardin.
2. Nik Aziz bukan Ulamak, tapi binatang berpolitik.
3. Nik Aziz pernah mendoakan Najib pecah perut (benarkah? Zahid tidak faham apa yg diucapkan oleh Tuan Guru, dia cuma berkitabkan Utusan Meloya dan TV3).
4. Kununnya Umno yang menyelamatkan nyawa Nik Aziz yang sudah nak mampus.
5. Nik Aziz bukan Ulamak, tetapi pukimak.

Dan, banyak lagi yang Iblis wakilkan kepada Zahid barua Umno ini untuk mengajak manusia sama-sama masuk neraka bersama beliau. Inilah cucu Almarhum Ghafar Baba. Alhamdulillah, Almarhum sempat bertemu Tuan Guru sebelum beliau meninggal dunia dan kita tidak pernah menyumpah Almarhum sebelum beliau pergi. Kini, cucunya muncul untuk menjadi waris dari Almarhum yang akan dilaknat seluruh makhluk di langit dan di bumi.

Mudah-mudahan Allah memberi pembalasan kepada wakil Iblis ini. Amin.

FROM:http://best1of4.wordpress.com



Do Click The Nuffnang ^.^ Thank You

Link Exchange


|KeRpLuNk!| Corporation © 2008. Sponsored by: Petr Ikhwan | A7X | Petr Ikhwan. Thanks to blogger templates