Ni haa, mintak perhatian sikit. Sesape yang tak boleh bace post aku neh sebab dilindung oleh iklan nuffnang tuh boleh press CTRL key di ikuti + atau - key untuk zoom in atau zoom out.
Thank You For Visiting My Blog.....................Please do not hesitate to leave your comment or be as follower....................... And please leave your URL/Link, so that I can visit your blog back..................

Saturday, August 14, 2010

Salleh Gregor Samsa Si Derhaka


Baru dapat dari salah satu forum yang aku sertai.Ok,terus ke isu.Siapa Salleh Gregor Samsa? Bincang dengan rakan mereka kata bahawa dia ni mempunyai pemikiran radikal.Jadi aku selidik dan terus selidik dan terjumpa blog Salleh ini.[bintang kertas]


Lihat,perhatikan setiap kata-kata yang diluahkan Salleh di dalam facebooknya.Sesungguhnya,dia mempunyai pemikiran kelas paling kolot sekali.Ayatnya memang bahaya.Salleh sudah pasti nama seorang yang beragama Islam dan berbangsa Melayu.Menurut quote di atas,si Salleh ini sememangnya tidak berpuasa! Alangkah sedihnya.


Mengikut statusnya itu,banyak yang menghina agama suci Islam.Dia sepatutnya dikenakan tindakan.Dia sepatutnya bersyukur kerana dilahirkan dalam Islam.Tetapi tidak.Dia jugak menyalahkan kerajaan kerana meletakkan status agamanya secara sesuka hati di kad pengenalannya.Salleh juga mempunyai keinginan untuk membuat kitab baru dan ini bererti amalan,kepercayaan,dan agama baru!

Nasihat aku padanya,

1. Cepat-cepatlah bertaubat,kerana Allah amat murka kepada sesiapa yang memungkiri ajarannya.
2. Jangan malukan punk yang bersih di Malaysia! Kawan-kawan aku dah marah ni! Punk (muzik)  jugak,agama jangan dilupakan.
3. Jangan terlampau taksub dengan pemikiran yang radikal.
4. Sayangi diri anda sendiri.Neraka jahanam amat pedih siksaanya.Segeralah bertaubat.

Wallahualam.







Do Click The Nuffnang ^.^ Thank You

Link Exchange


|KeRpLuNk!| Corporation © 2008. Sponsored by: Petr Ikhwan | A7X | Petr Ikhwan. Thanks to blogger templates