Ni haa, mintak perhatian sikit. Sesape yang tak boleh bace post aku neh sebab dilindung oleh iklan nuffnang tuh boleh press CTRL key di ikuti + atau - key untuk zoom in atau zoom out.
Thank You For Visiting My Blog.....................Please do not hesitate to leave your comment or be as follower....................... And please leave your URL/Link, so that I can visit your blog back..................

Wednesday, December 30, 2009

MEMORI DI MRSM BP

Thn 2009 hampir saja melabuhkan punggungnya dlm msa 2,3 ari lg...namun memori yg tersimpan sepanjang thn itu akn ku sematkan dlm jiwa sanubari dan blog ini..kah3..

Dlm post aku kli nie aku nak tnjk saat2 indah bersama member2 yg baek hati lg cool dgn aku..

Ha...nie la gambaq batch laki thn 08/09...kalo pandai cr mna satu aku..ha tgk hujung skali belah kanan...yg tgn berbalut tu aku ar..pth jari...aduh3, dok maktab ni dah msk 2 kali ah pth tulang...apa la lepa bg makan kat aku...
Ni pulak gambaq msa hr graduasi..sebulan sblm SPM..smbl dok tunggu majlis bermula kmi amik ar gambaq dlu..maklumlah tunggu pengetua dtg..sembang majlis start pkl 8 tp pkl 10 bru dia nak mai...aku pun dah lali ah dgn menda2 mcm nie...

Nie pulak membe2 klas aku...yg wakil maktab maen bola..kls aku nie blh kra sempoi ar bdk laki dia..hmpr separuh drpd pemain bola maktab ialah dr kelas kami...aku jd coach sja..kah3...sebab pth tgn..waduh2...ada gi bdk2 lki laen dlm kls aku tp xsempat nak upload...


Nie gambaq msa waktu riadah..sehari sebelum paper last..CHEMISTRY...sja nak amik gambaq..hri last la konon nak maen bola..tp kmi tiap2 hri maen bola xkira ka trial ka SPM ka semua kami tibai..time main,main la apa lg...yg dpn tu aku ar..amacam stylo ak??


ni msa majlis Candle Lit Dinner..huh..masa nie mkn mewah ar..hg nak apa semua ada..tp satu ar serr...kena beraturr..yg nie aku lemah nie...msa ni la jugak nak tangkap gambaq ngan awek2 cun kat maktab nie...tp aku maleh nak upload..malu..maklumlah aku xhensem mcm Drogba striker Chelsea tuh...ha..yg baju petak2 tu nama abg Botak...

nie ar budak2 klas aku..klas nie laki paling rmai..maklumlah laki skarang nie makin pandai..kah3..pompuan klas aku ada lima org sja..sorang x ada masa kami amik gmbq nie..


nie pulak member pompuan aku..pewwitt..cun ak..aku tulis ar membe aku tp aku xpenah ckp pun ngan lepa nie..malu...yg kiri ika..yg knn maybe mira kot..ntahla aku pun xcam sebab dia buat muka pelik..yg kiri tu aku knl kat YM sja..ok la tu..aku sja upload tanpa kebenaran...boleh kot ieka?? hehe...


nie pskn kadet laut maktab aku..msa nie dah nak bertolak p camping kat pulau pangkor..time dia tgh check attendance..tp time aku xmai lg...tgh menikmati angin air-kon kat cafe..aplagi mkn jln tar la jwbnya tangan aku..kah3...
aku akn sentiasa igt korang semua..ke kiri pusingg...


nie msa dlm perjalanan nak p ke pulau sana..kmi naik bot TLDM..mak ai pya laju..berdegup kencang jantungku bak kta Dewa 19...apapun ini pengalaman yg x dpt aku lupakan...whooaaa...


arigato...oit silap pulak..nie kat kubu belanda..aku xreti la nak ckp belanda..Van Der Sar boleh la..time aku pown bajet stylo ar ngan gaya2 aku..sebelum nie aku xpenah pown bt reja mcm nie..wakakaka
welcome home NAVY..

K a setakat nie sja aku dpt coretkan...kenangan aku kat MRSM BP akan aku abadikan dlm laptop aku..kah3..kpd membe2 kat  SMK Permatang Pasir..nnti aku akn try cr gmbq2 hampa utk dimuatkan dlm post aku yg akan dtg..korang la membe plg best kat MALAYSIA nieh...akhir kata salam 1Kerplunk dr aku..(xmau ciplak 1Malaysia ciptaan Pak Najib)

Aku p tidoq dlu....gudbye 2009...



Do Click The Nuffnang ^.^ Thank You

2 kritikan..!!:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

perghhh,upload gamba ieka.hahaha.awek ka?haha.
wittt,wittt,ada gambar boron kesayangan aku!!

Link Exchange


|KeRpLuNk!| Corporation © 2008. Sponsored by: Petr Ikhwan | A7X | Petr Ikhwan. Thanks to blogger templates