Ni haa, mintak perhatian sikit. Sesape yang tak boleh bace post aku neh sebab dilindung oleh iklan nuffnang tuh boleh press CTRL key di ikuti + atau - key untuk zoom in atau zoom out.
Thank You For Visiting My Blog.....................Please do not hesitate to leave your comment or be as follower....................... And please leave your URL/Link, so that I can visit your blog back..................

Wednesday, January 12, 2011

Awww, Teruja Gitu!

Dalam dok syoq2 aku dok berTwitter tiba-tiba aku terfollow seorang awek bernama Juliana Evans. Lantas tanpa melengahkan masa lagi, aku pon perayaq beliau dengan ayat2 cinta Venomancer yang begitu lazat sekali. Pikiaq2, try pi la..Mana taw, kot2 kali ini umpan aku mengena. Sebabnya sebelum ini, dalam banyak2 awek yang aku perayaq semua buat dek kat aku. Tak reply pon. Maklumlah, kata depa banyak sangat tweet dari peminat. Tak sempat nak reply. Namun aku sangat bertuah kali nie..huk2 *gembira! Apabila........


*************************************************************************
Biarlah Gambar Berbicara



*************************************************************************




*************************************************************************

Ye, aku taw ramai member2 aku cakap selalunya yang reply adalah pembantu2 artis nie. Bukannya dari artis tu sendiri. Al-Maklumlah, nak jaga publisiti. Tapi aku rasa, itu selalunya kalo kat Facebook je kot. Kat Twitter nie selalunya memang artis tu yang akan reply. Tak caya tanya tweeties2 sekalian alam. Haha. Tapi tak kisah lah. Janji sapaan aku dibalas. Huk2. Yela an, ramai lagi peminat2 dia yg tweet, kat aku jugak dia balas. UASHAUAHHSAH! So sweet!*riak

Tenkiu Cik @Juliana_Evans. Lap U!



Do Click The Nuffnang ^.^ Thank You

Link Exchange


|KeRpLuNk!| Corporation © 2008. Sponsored by: Petr Ikhwan | A7X | Petr Ikhwan. Thanks to blogger templates