Ni haa, mintak perhatian sikit. Sesape yang tak boleh bace post aku neh sebab dilindung oleh iklan nuffnang tuh boleh press CTRL key di ikuti + atau - key untuk zoom in atau zoom out.
Thank You For Visiting My Blog.....................Please do not hesitate to leave your comment or be as follower....................... And please leave your URL/Link, so that I can visit your blog back..................

Wednesday, May 11, 2011

Ketagih Red Bull


Aku tak taw pasaipa dua tiga menjak ni, tak pasai-pasai dok ketagih Red Bull pulak. Virus ketagih Red Bull ni dah serang balik dah setelah 2 bulan kat Miri neh. Sebelum neh, virus ni jangkit aku masa cuti sem 4 bulan tahun lepas. Tiap-tiap hari minum Red Bull sampailah satu ketika di mana dunia menghadapi masalah ekonomi. Dan masalah ekonomi tu kena kat aku sekali, baru la aku stop minum Red Bull.


Namun sekarang, setelah kembali ke Miri di mana sumber kewangan telah di-injek semula ke dalam akaun Bank Islam aku oleh JPA, virus itu merebak kembali meresap ke seluruh nerve dan jiwa sanubari aku. Fuhh, memang feel. Tin Red Bull yang kubeli di DPS dibukak, lalu dituangku setiap titis air yang ada di dalam tin itu kedalam gelas Coca-Cola yang telah kumasukkan beberapa ketul ais dengan tekun. Disaat aku menulis blog ini, dihirup air Red Bull itu sedikit demi sedikit untuk memberikanku sedikit tenaga dan kudrat untuk aku menulis artikel ini.

Tiba-tiba datang seorang pemuda bernama Gg menghirup sedikit air yang masih berada di dalam tin Red Bull itu.. ARGHH! Tidakkk! Hang taw dak aku simpan ayaq tu sikit dalam tin sebab aku nak minum satgi tanpa ketoi aih. Baru rasa pekat dan feel dia.. Haihh, spoilnya....ok cukup....

Apahai tin Livita boleh sesat kat sini pulakk...

Antara Red Bull ngan Livita, aku suka Red Bull lagi nak habaq hampa. Kalau hampa tak maw taw punya pasai kat hampa la, aku tak kira. Aku nak habaq jugak. Nak buat post ni punya pasai, aku sanggup pi kutip balik tin-tin ni kat dalam tong sampah hampa taw dak nak upload kat sini. Hargai la sikit apa yang aku nak cerita ni.. keh keh keh

Red Bull ni pulak ada banyak jenis:
Nie, haa antara Red Bull common yang ada kat Malaysia neh.

Ni pulak boleh jumpak kat luaq negara saja. Memang rare lah nak jumpak kat Mesia. 
Dari kiri: Red Bull Energy Shot, Red Bull sugar free dan Red Bull Cola.

Antara ketiga-tiga Red Bull yang ada kat Mesia tuh, yang kaler gold tu la paling best. Kalau nak lagi best, hampa beli Red Bull gold yang ada dalam botoi punya. Fuhh feel baq hang. Lagi kaw dari yang ada dalam tin. Aku pon xtaw pasaipa. Mungkin sebab dalam botoi tu sikit kot. Hampa taw la kan. Benda sikit tu la yang sedap sangat tu nak melantak. Haha

Kalau Red Bull yang kat luaq negara tu pulak, yang kaler biru gelap tu yang kaw! Red Bull Energy Shot! Memang pekat la baq hang gula dia. Minum 10 tin sehari esok konfem mati. Tak mati pon dengan serta-merta diisytiharkan doktor yang hang menghidap kencing manis tahap kritikal kuasa 10!

Banyak lagi aku nak cerita sebenaqnya, tapi malas nak taip. Kalau hampa rasa nak baca apa kebaikan minum Red Bull ni hampa klik sini. Baca sendiri kat website dia. Ok lah, CHOW! 

Aku rasa mungkin sebab nie la aku ketagih Red Bull:



Do Click The Nuffnang ^.^ Thank You

Link Exchange


|KeRpLuNk!| Corporation © 2008. Sponsored by: Petr Ikhwan | A7X | Petr Ikhwan. Thanks to blogger templates