Ni haa, mintak perhatian sikit. Sesape yang tak boleh bace post aku neh sebab dilindung oleh iklan nuffnang tuh boleh press CTRL key di ikuti + atau - key untuk zoom in atau zoom out.
Thank You For Visiting My Blog.....................Please do not hesitate to leave your comment or be as follower....................... And please leave your URL/Link, so that I can visit your blog back..................

Monday, April 19, 2010

MINGGU YANG SERR

Minggu nie memang boleh diibaratkan minggu yang serr bagi aku..hahha..bukan kerana aku ditimpa kecelakaan ka apaka..Tapi ada la dua tiga sebab yang menjadi squareroot nya.. Nak cerita panjang xmawlah..xlarat nak tekan keyboard..So aku just listkan summary ja..kah3

1)Terlepas game Chelsea vs Tottenham
2)Chelsea kalah ngan Tottenham..(memang ser..lagi dua tiga game lagi ja dia wat hal pulok!)
3)MU menang lak ngan Bolton..
4)Terlepas race Formula1 kemarin..

Tapi ada gak yang xserr nya..hahha..sebabnya my idole dalam bidang F1 dulu mula mendapat sentuhan berbisanya dalam perlumbaan rally Turkey kemarin..sapa lagi kalau bukan Kimi Raikkonen. Beliau mula menyertai rally setelah bersara sebentar dari Formula 1. Mungkin tahun depan dia masuk balik kot. Mungkin xlama lagi dia akan jd 'rallyer' yg hebat macam Sebastian Loeb.

Raikkonen la yang menjadi idola aku sejak kecil..dia lah yg membuatkan aku ingin menjadikan Formula1 sebagai ambition aku dulu..Namun semua tu hanya angan2..kerana setiap pemandu Formula1 da start men go-kart sejak umor 4thn..semua dr family yg kaya2..ada satu ja yg xkaya..iaitu Micheal Schumacher..tapi dia nie telah ditaja oleh bapak kepada Nico Rosberg iaitu Keke Rosberg xsalah aku untuk men go-kart..

So,skank nie aku da ubah ambition aku dari F1 racer kepada F1 engineer..fuuhh! memang best ar kalo dp jd engineer F1..xdapat aku bayangkan.. so kalo aku xpdt program PILN dlm bidang ICT tuh..hope aku dpt la chance dari UPU utk tempatkan aku dalam bidang engineering nieh..boley la berkhidmat utk pasukan F1 Malaysia..Lotus F1 Racing..kah3

So,td dalam keboringan aku sempat la bukak website Kimi Raikkonen@Iceman..memang stylo..dan aku sempat jugak membelek Motosikal Hardcore Kimi Raikkonen..chekidaut..sila klik image untuk enlarge..

Memang style..kalo la dpt kat aku sebijik

ICEMAN 1

ICEMAN II
Nan amacam?? maw beli Apple ka moto? kah3



Do Click The Nuffnang ^.^ Thank You

Link Exchange


|KeRpLuNk!| Corporation © 2008. Sponsored by: Petr Ikhwan | A7X | Petr Ikhwan. Thanks to blogger templates