Ni haa, mintak perhatian sikit. Sesape yang tak boleh bace post aku neh sebab dilindung oleh iklan nuffnang tuh boleh press CTRL key di ikuti + atau - key untuk zoom in atau zoom out.
Thank You For Visiting My Blog.....................Please do not hesitate to leave your comment or be as follower....................... And please leave your URL/Link, so that I can visit your blog back..................

Monday, May 17, 2010

JOM BLOGGING

Minggu lepas di laman web youthsay.com , aku terbaca la satu iklan tentang blogging project. Program nie khas untuk remaja sahaja. Hadiahnya RM500.. Wau!! Cayalah. So, setelah aku bca segala syarat dan peraturan, aku cam teragak-agak nak join. Kan apa, dia nak pilih 50org ja..

Jadi kat Malaysia nie ada berapa puluh ribu remaja. Tapi, fikir2 balek apa salahnya aku try. mana taw ada luck, dpt free2 ja RM500. Bila gi orang nak bagi Rm500 kat aku? Pak Najib pown xboleh. Kah3.. (dan lagi) So,setelah isi borang yang disediakan,aku pown confirm la..

Tak sangka lak aku telah terpilih..hahha..cayalah. So baru tadi dia anta mesej kat aku yang dia dah anta email kat aku. Dia nak aku reply email tu untuk confirm. aku pown reply la. Huahaha. Tujuan dia buat blogging project nie sebenarnya untuk menyelami la perasaan dan jiwa anak muda zaman sekarang nie.

So,start dari esok aku kenalah update blog aku tiap2 ari. Aku kena tulis mengenai 13tajuk yang diberi mengenai remaja. Dari 18-31 May nie. Tapi dia cakap kalo nak blogging kesemua tajuk dalam satu hari pown boleh..Tu kalo terlebih advance la..Kah3

Hope aku boley la membahas dan membentang idea aku yg kuno nie tentang tajuk yang dia bagi. Kah3. Memandangkan aku asyik dok lepak ja 24/7 kat rumah, apa salahnya aku try merefreshkan balik otak aku yang dah membeku selama 5bulan nie..Hahha,tunggu!

ROCK AVENGED SEVENFOLD!!!!



Do Click The Nuffnang ^.^ Thank You

Link Exchange


|KeRpLuNk!| Corporation © 2008. Sponsored by: Petr Ikhwan | A7X | Petr Ikhwan. Thanks to blogger templates