Ni haa, mintak perhatian sikit. Sesape yang tak boleh bace post aku neh sebab dilindung oleh iklan nuffnang tuh boleh press CTRL key di ikuti + atau - key untuk zoom in atau zoom out.
Thank You For Visiting My Blog.....................Please do not hesitate to leave your comment or be as follower....................... And please leave your URL/Link, so that I can visit your blog back..................

Wednesday, April 13, 2011

Laman Web MalaysiaKini Diserang DDOS





malaysiakini
malaysiakini dihack

Laman web isu semasa dan politik yang terkenal masa kini telah diserang DDOS (Denial- Of-Service Attack), Serangan tersebut berlaku Jam 11 pagi (12.4.2011) dan menyebabkan semua pelayan (servers) Malaysiakini yang dihoskan oleh TM Brickfield dan Jaring gagal berfungsi serentak dan menyebabkan ia tidak boleh diakses oleh pembaca.

Buat masa ini MalaysiaKini meletakkan artikel-artikel mereka di Facebook Rasmi mereka pada bahagian NOTE, pembaca bolehlah ke Facebook MalaysiaKini untuk mendapatkan kemas kini mereka.

Ada sesetengah blog mendakwa perbuatan ini dilakukan oleh sebuah parti politik untuk melumpuhkan pihak-pihak tertentu semasa Pilihan Raya Sarawak nanti.




Facebook MalaysiaKini

Link Sementara MalaysiaKini (Cached)

Facebook MalaysiaKini (BM)

Ke nak baca kat website neh?



Do Click The Nuffnang ^.^ Thank You

Link Exchange


|KeRpLuNk!| Corporation © 2008. Sponsored by: Petr Ikhwan | A7X | Petr Ikhwan. Thanks to blogger templates