Ni haa, mintak perhatian sikit. Sesape yang tak boleh bace post aku neh sebab dilindung oleh iklan nuffnang tuh boleh press CTRL key di ikuti + atau - key untuk zoom in atau zoom out.
Thank You For Visiting My Blog.....................Please do not hesitate to leave your comment or be as follower....................... And please leave your URL/Link, so that I can visit your blog back..................

Wednesday, May 5, 2010

TENSION TAHAP KRITIKAL

Sejak kebelakangan nie aku rasa tension sangat. Rasa cam nak terajang orang ja untuk mereleasekan ketensionan aku. Nie semua kementerian punya pasal ar. Mangkok! Tak sistematik langsung. Ketensionan aku ni start apabila keluar result dari UPU ar. Aku pening nak pilih mana. Kementerian pown buat la satu tarikh fix untuk announce menatang nie.

Tak da masa untuk pikir nak pilih mana. Matriks 10aribulan da nak masok. U pulak dapat diploma ja. Semua nie salah aku ar. Bengong betol la. Apasal la aku pi mintak diploma masa mohon ari tu. Orang len tergedik-gedik nak mintak asasi aku sorang ja amik diploma. Result aku pown xla terok sangat sampai aku nak mintak diploma.Serr betol. Aku kannya apa. Time tu aku pon xtaw apa kejadahnya asasi nie.


Dengaq cam xbest ja. Aku pown amik ar diploma dalam choice tu. Dah mintak dia pon apa lagi..dengan senang hati ar bagi diploma kat aku. Mangkok2..Aku da putus asa sekarang. Nan tolong aku Nan!! Aku dok pening nie. Scholarship JPA pown hujung bulan lima nie bru dia gtaw. Hope aku dapat la.. Ya Allah..tolonglah aku..kalau JPA xmaw hantaq aku pi oversea hantaq dalam sea pown jadila..Aku xmaw diploma..!!!!

Aku pening sangat. Kalau aku pilih matriks dan tetiba aku dapat scholarship JPA aritu camna pulak? Dah satu hal nak kena bayar ganti rugi kat government yg bangang tu..!! Kalo aku amik risiko nak tggu JPA dan tetiba xdapat..da satu hal aku terpaksa la jugak amik kursus diploma tu..isk2..aku xmaw2!!

Nan bila hang ada rumah? aku nak luahkan perasaan aku nie..huaaa!!! Haritu turn hang..kali nie turn aku la pulak..!!! (So untuk melegakan ketensionan aku nie kawan BP aku telah mengajak aku dan member2 yang len untuk pi ronda Penang esok..mandi2..hope dpt la tenangkan fikiran aku nie..)

Di samping ini, aku ingin mengucapkan selamat menyambut ulangtahun kedua pembedahan tangan kepada mangsa ragbi, Syazrul Ikhwan..semoga tangan anda dapat jadi kuat balik..Kah3..bila2 boley la sambung men ragbi balik nanti..



Do Click The Nuffnang ^.^ Thank You

Link Exchange


|KeRpLuNk!| Corporation © 2008. Sponsored by: Petr Ikhwan | A7X | Petr Ikhwan. Thanks to blogger templates