Ni haa, mintak perhatian sikit. Sesape yang tak boleh bace post aku neh sebab dilindung oleh iklan nuffnang tuh boleh press CTRL key di ikuti + atau - key untuk zoom in atau zoom out.
Thank You For Visiting My Blog.....................Please do not hesitate to leave your comment or be as follower....................... And please leave your URL/Link, so that I can visit your blog back..................

Sunday, May 23, 2010

uNtitLeD



 

Warghh!! Ngantuk betol la ari nie. Dah la dah dua hari dah tak online. Tak larat giler nak tulis pasal chapter yang dah lepas kat sini. Tapi apakan daya. Rm500 punya pasal Hak2. Disebabkan bapak aku jugak tengah online sekarang nie, jadi aku xboleh la nak online. Sebab rumah aku nie ada satu jer berukband..!! Terpaksalah aku karang dulu kat Word Blog Post. Senang sikit. Nanti bila on9,just publish jer. Hak2.

****************************************************

Cakap mengenai communication medium nie,selalunya aku mesti la mostly guna SMS ataupown phone. Kalu nak twittering atau facebooking satu kerja la pulak nak kena bukak laptop,connect internet dulu. Tak ke menyusahkan? Hak2. Positive and negative? Positivenya sebab senang la nak guna. Anytime,anywhere. Negativenya pown sebab anytime,anywhere jugak. (anytime tu kalo ada kredit jer la. Kalo anywhere pulak kena tengok coverage dulu bai. Kalo dok kat hulu tu sori to say lah.)

****************************************************
Social networking make life better or worse? Yang nie aku rasa masing2 punya opinion la. Bagi aku ada yang betternya dan ada jugak yang worsenya.

Yang better:

         Boleh kenal or meet new frenz..

         Dapat tahu atau share info2 yang latest..

         Dapat mentightkan hubungan aku ngan kawan2 aku.

         Mengelakkan kita drpd tergolong dalam org2 yg ketinggalan zaman. :-}


 


Yang serrnya:
         Menyebabkan aku dapat penyakit baru (insomnia)
         Orang len dapat tahu info sal diri kita.
         Menyebabkan aku addicted dan gila-meroyan. Huaha..
         Membuatkan diri aku yg sebelum nie kuat dan bertenaga menjadi kondom mandom. Isk2. (sori,terpikir menda laen pulak)
****************************************************

Buat masa nie aku ada banyak social networking site. Antaranya:

         Tagged
         Facebook
         Last.fm
         Twitter
         Formspring
         MySpace
         Friendster
         Blogger
         Hi-5
         Err..apa lagi yang ada?
Sebab aku buat? Macam aku cakap tadi la. Tak nak ketinggalan. Satu gi sebab aku nak try sesuatu yang baru.
****************************************************

Dalam sume2 tu yang paling banyak frenz aku collect, Facebook lah(300++ camtu kowt). Yang paling sikit pulak Twitter. Dua ratus orang ja. Isk2. Someone add la aku..!! 80% frenz aku kat situ sume frenz aku la. Hak2. 19% lagi orang yang tak dikenali. Lagi 1% pulak org yg buat2 kenal ngan aku padahal hakikatnya memang xkenal.. Kah3. Dalam banyak percent nie pulak, setelah ditolak,didarab dan dibahagi, 5% telah diisytiharkan sebagai close frenz.

****************************************************

Aku prefer nak jumpak new people secara online lah bai. Takkan terus nak face-to-face..?? Malu lah I. Kena kenal2 dulu. Sembang2 dulu. Siasat dulu samada dia nie penjenayah ke,perisik maklumat ke xpown kaki songlap ke. Hak2. Tapi camna nak tahu ar? Aku pown xtahu lah. Korang piker lah sendiri. Cam xrelevan jerk. Hak2.

****************************************************
Sekian,to be continued again….



Do Click The Nuffnang ^.^ Thank You

Link Exchange


|KeRpLuNk!| Corporation © 2008. Sponsored by: Petr Ikhwan | A7X | Petr Ikhwan. Thanks to blogger templates