Ni haa, mintak perhatian sikit. Sesape yang tak boleh bace post aku neh sebab dilindung oleh iklan nuffnang tuh boleh press CTRL key di ikuti + atau - key untuk zoom in atau zoom out.
Thank You For Visiting My Blog.....................Please do not hesitate to leave your comment or be as follower....................... And please leave your URL/Link, so that I can visit your blog back..................

Sunday, May 9, 2010

ROUND ISLAND PINANG

Assalamualaikum..!!!! Seperti yang dikatakan aku dan member2 BP aku telah keluaq pi round Penang Khamis haritu. Motif utama kami keluaq adalah untuk mereleasekan tensoin dan juga sebagai hari2 terakhir mereka untuk menikmati saat2 indah sebelum lepa semua merempat kat matriks arini esok. Hahha.

So,pi just nek moto. Besa la. Orang miskin xmampu nak beli kereta nak bawak. Isk2.. Aku pi tumpang Sabirin ja. Saja nak reduce pengeluaran gas CO ke ozon. Save mother's earth. Kan apa sangat. Satu sep duit minyak. Satu gi duit feri kot..hahha.. Nek harga da wei. RM2 la ni..aiyoo!!

Betolak dari rumah kol 10pg. Sampai island dalam kol 10sengah lebey. Dan disitu, bertemulah kembali bersama insan2 yg telah terpisah selama 5bln..huaa!! sedih2.. Rindu gila kat hampa weyh. Kami pi just 6org ja. err.. Azam,Sabirin,Zamir,Amin,Iqram dan aku.

Banyak tempat yg dilawati dan first skali ialah Teluk Bahang.Mandi dekat 2jam pastu blah.. Sori xleh snap..takut 18SX sgt..

Tinggal 4org ja. 2org lagi da blah.Ada hal. Dari kiri: Aku,Zamir dan Azam. Kalo ada muka org len tu kira Sabirin la. Xyah habaq dah.

Gaya rockers yg sememangnya rock..haaahh!! R.I.P Jamie Sullivan..A7X drumer..oopss..xmaw lebih2 sgt..satgi xpasai2 kena cop munafik...


Bro..xyah bajet style la..nset tu kan abih betri ka?

Habis mandi-manda pi Balik-Pulau lak..lawat member kami, Fazril. Nak tgk jugak? Xyah la..dia xpakai baju..kalo upload malu la dia..Habis tu,da perut kosong pi la pekena nasik kandaq kat Kassim Mustaffa..aku sorang RM6..sendiri bayaq..hahha

Kat umah Fazril..

Habis makan pi semayang jap dan teruskan journey ke BJ.Ingat nak lawat la maktab kesayangan dan adik omroom aku..rindu seh..hahha..tp xlarat la..bru pi je aritu.


Kat BJ..wei awat cerah sangat muka hampa..NURRR ka?!

De, abih lepak BJ, kami lepak QB lak..tp xmasok la..juz dok kat tepi pantai yang indah ja..layan Bluez..!!

Orang bujang de..



wow..panorama..!!

 
Bro..senyum pa wei? dok usha cikaro ka?

ooo..cikaro nie ar ang dok usha..woi, jgn bro xpasal2 kena ligan ngan mamat tu satgi..hahha..

Lol..sedaq2,da nak senja..peramal cuaca (mak aku) pown da antaq signal kta dah ujan kat Matang Pasiaq..So,kami pown blah..dekat 10minit perjalanan,taufan pon melanda..so pecut cepat2 dan singgah Tesco utk meneduh..



Bersuci sebelum pi smayang bro..kui brapa la Birin?


seeeedaappp??? Birin dari td dok layan ayaq strawberry ja..xdak ayaq len ka? xcaya tgk ar..

Dah hujan sereyat kami pown singgah la kat Padang Kota. Tgk org wat projek..ooppss..cover cket..satgi kna lg munafik..!!

 
Set for sail...nie dia StarCruise..

Stakat nie ja percutian kami..dah abis..hope dpt bercuti ngan hampa lg camni bila2 nanti..so aku sampai rumah dalam kul 11mlm..wahh! dasyat tol..pening kepala aku de.. demam gak la aku keesokan arinya..

So,malam tu dan gak la aku on9.bukak fb dan YM..borink..Ym tgk ada sorang ja on9..aku pown menyapa la budak nie..tp no reply..byk kali da dia wat aku camni..xpa2..start ari nie aku xkan sapa hg lagi dah sampai kiamat..aku janji ngan diri aku sendiri..de,gua xheran la sama lu..poyo nak mampos..boleh blah la..!! tp sedih gak la aku..xbek ar clash2 camni sma member sendiri..xpa la..dia yg nak kot..!!aku pown kan kenai dia sgt pown..kenai gitu2 ja..kalo xsuka ckp la bebz..!! toksah la dok buat orang camni..kalo aku munafik,hg ni apa pulak de?? dah,chow..!!



Do Click The Nuffnang ^.^ Thank You

Link Exchange


|KeRpLuNk!| Corporation © 2008. Sponsored by: Petr Ikhwan | A7X | Petr Ikhwan. Thanks to blogger templates